לקביעת תור

לתיאום פגישה באולם התצוגה

אנחנו מצפים לראותך ראשון - ה'10.00-18.30 שישי10.00-14.00
צור קשר+972522154648
image format png

טרנדים חדשים של צבעים וחזיתות 2024

תשע חזיתות חדשות בצבעים פופולריים ובגווני טרנדים אופנתיים משלימים כעת את הקולקציה שלנו בגימור מלמין ולכה טבעית איכותית. בנוסף, המבנה והסיווג של קבוצות מחיר לחזיתות עבר אופטימיזציה במספר מקומות לשנת 2024

לבן אלפיני הופך את חייך לבהירים יותר. יותר מקום, יותר אור, יותר חופש. ובזכות המעיל נגד טביעות אצבע, הצבע הלבן מובטח להישאר נקי. SENSO בלכה, לבן אלפיני מושחז פרימיום יוצר חללים ברורים ופתוחים ומתאים במיוחד לעיצובים בחלל פתוח. זהו המשטח המושלם עבור עיצובים מינימליסטיים של LINE N

חלל נעים באפור צפחה, אתה יכול לראות ולהרגיש את ההבדל. חזיתות לכה אפור צפחה בעיצוב SENSO פרימיום מושחז משדרות חמימות קטיפתית ומעניקות לחדר נופך מיוחד של נעימות. עבור לוכד עין מודרני, הוסף את חיפוי הנישה הטבעי Oak Line.

עדכון טרנד באלמוגים! האלמוגים החדשים בגוון הפסטל שלנו מוסיפים מגע רענן לפלטת הצבעים של Senso. ערבבו אותו עם קוורץ בהיר ואלמנטים אפורים טאופ לעיצוב חדר יצירתי באמת. אלטרנטיבה חדשה לפתרונות LINE N חסרי הידית שלנו: חזיתות סוף הריצה המעוקלות של סדרת Curve מדגישות את סביבת הצבע הרכה עם קווי המתאר האורגניים שלהן.

ירקן מרענן. Senso בטרנד ג'ייד צבעוני מרענן את עיצובי המטבח ובא לידי ביטוי במיוחד בשימוש למשטחים גדולים. מראה שיש למשטחי עבודה, חיפוי קירות או נישות נראה נהדר במיוחד יחד עם הצבע הזה.

צבע הצלחה Taupe gray! אפור נשאר פופולרי כתמיד. Taupe gray היה ההצלחה הגדולה של הקולקציה החדשה בשנת 2023. כעת הפכנו גם את הגוון האפור החם הזה לזמין בפלח המחירים ההתחלתיים, במגוון הלייזרים שלנו. בנוסף, Taupe gray זמין כעת כצבע פגר. צבע הצלחה ! אפור נשאר פופולרי כתמיד. Taupe gray היה ההצלחה הגדולה של הקולקציה החדשה בשנת 2023. כעת הפכנו גם את הגוון האפור החם הזה לזמין בפלח המחירים ההתחלתיים, במגוון הלייזרים שלנו. בנוסף, Taupe gray זמין כעת כצבע פגר.

טרנד נראה בטון שחור. רפרודוקציית הבטון השחור הנמכרת ביותר זמינה כעת בקבוצת מחיר 1 כחזית Laser תחת החזית החדשה מספר 463. זה מסמן הקדמה חזקה של סגנון הבטון הכהה לעיצובים חסרי ידיות.

לבן אלגנטי. המגמה של חזיתות לכה איכותיות נמשכת. אז זו סיבה מספקת עבורנו לתת עדכון למגוון הלכות המבריקים המוצלחים שלנו. ה-NOVALUX החדש כולל רדיוס קצה דק במיוחד של 1.8 מ"מ בלבד.

לבן אלפיני מודרני. עם הגובה הגבוה והמשיכה האסתטית שלהם, חזיתות NOVALUX אלו בלבן אלפיני משדרות איכות ממדרגה ראשונה. אלמנטים של צפחה אפור מט כמו משטח העבודה וחיפוי הנישה מדגישים את הקווים המינימליסטיים של עיצוב זה.

ניגודיות עם אפור סאטן. תמהיל משטח עדין זה של משטחים מבריקים ומאט בגווני אפור מהווה בחירה מצוינת למגוון רחב של מושגי עיצוב פנים. האלמנט המרכזי בעיצוב זה הוא פתרון האי בעיצוב צפחה אפור מינימליסטי. ה-NOVALUX המבריק באפור סאטן נבחר לכל היחידות ויחידות המדף.